Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2008

Τα 20 αγαπημένα μου ερωτικά τραγούδια

Αρχικά είπα να γράψω τα 10 αγαπημένα μου ερώτικα τραγούδια αλλα μου φάνηκαν λίγα.
Οπότε γράφω 20... Χωρίς σειρά όπως μου ρθαν στο μυαλό!

1. In your room-Depeche Mode Οι στίχοι του εκφράζουν αυτό που οι περισσότεροι φοβόμαστε στον έρωτα, την απόλυτη υποταγή στον αλλό λες και η ύπαρξη μας εξαρτάται από το δικό του καπρίτσιο... οι στίχοι εδώ
2. Beck-Everybody's gotta learn sometime Η ταινία The eternal sunshine of the spotless mind ξεκινάει με αυτό το τραγούδι, και νιώθω έναν κόμπο στο λαιμό
3. Cure-Lovesong Το πρώτο εφηβικό αγαπημένο μου ερωτοτράγουδο
4. Can't take my eyes off of you και από Αndy Williams και από Muse και από Cake και από τον Γρηγορη από το "είσαι το ταίρι μου" αλλά και από κάθε παράφωνο καψούρη ever since. Γιατι? γιατι έτσι θέλω
5. It's impossible- Perry Como 70's γλυκανάλατο μελιστάλαχτο και γραμμένο από μεξικανό.
Αρκούν αυτά...
6. Sade -No Ordinary Love δεν νομίζω οτι υπάρχει άνθρωπος που να ακούει αυτή την ερμηνεία και να μένει ασυγκητητος. αν ναι τον προκαλώ να ρθει να μου το πει...
7. The Cardigans- Lovefool Η απόλυτη απενεχοποίηση της pop!
8. Pj Harvey,Thom Yorke-This mess we're in -No need for words now We sit in silence
9. Archive - Again Την uncut έκδοση των 16 λεπτων. Οχι παίζουμε
10. Frank Sinatra- Stranger's in the night δεν έχω σχόλια
11. Daft Punk- Something About Us σαν τράγουδι δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αλλά έχει σημασία για προσωπικό λόγο
12. Joy Division - Love Will Tear Us Apart γιατί εκφράζει αυτο που πάντα δυστυχως συμβαίνει πάντα με μια αφοπλιστική συνειδητοποιημένη απλότητα
13. Madrugada- Quite Emotional γιατι αυτη η μπάσα φωνη ειναι το κάτι αλλο
14. Radiohead - Creep Αν και οι ίδιοι οι Radiohead έχουν δηλώσει ότι δεν τους αρέσει αυτό το τραγούδι...
15. Air- Playground Love Εχω κάνει ολόκληρο post για αυτό!
16. Moloko- I want you και φώνη και ωραίος ρυθμός-αρκετά για να το αγαπήσω
17. Without you I'm nothing-Placebo Το λέει ο τιτλός...
18. Feeling Good- Nina Simone γιατί όταν είσαι ερωτευμένος όλα ωραία τα βλέπεις...
19. Πυξ Λαξ- οι παλιές αγάπε πάνε στον παράδεισο ΟΛΟΙ ΟΛΟΙ ΟΛΟΙ έχουν ακούσει πυξ λαξ και ας το αρνούνται και αυτο το τραγούδι τα σπάει...
20. Τζενη Καρέζη/Σταυρος ξαρχάκος-Δεν έχει αρχή Να σου το πω Γιατί να φύγεις... και να τρέχει το δακρυ κορόμηλο στο σόλο μπουζούκι

2 σχόλια:

Μόχα είπε...

U2-With or Without you?

Lela είπε...

χμ αν και μου αρεσει δεν το εχω συνδεσει καποια αναμνηση ενω όλα τα άλλα τραγουδια αμου θυμιζουν κάτι ξεχωριστο...