Κυριακή, 4 Μαΐου 2008

Ελληνική τηλεόραση (1)

Γιατί πάντα στις ελληνικές σειρές όλα τα συγκλονιστικά πράγματα συμβαίνουν σε γυναίκες με περίεργα ονόματα, σε Νεφέλες,Άλκηστες, Μαργαρίτες, Καλλιρρόες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο? Δηλαδή με το ταπεινό Ελένη ως ήρωας σε τηλεοπτική σειρά έχω στατιστικά πολύ χαμηλές πιθανότητες να γνωρίσω εντελώς τυχαία τον Έρωτα της ζωής μου σε ένα πάρκο στο Παρίσι(όπου θα κάνω το μεταπτυχιακό μου στην ιστορία της τέχνης με υποτροφία βέβαια γιατί είμαι τρομερό ταλέντο) όταν θα βγάζω βόλτα το σκύλο μου… Και ο Έρωτας μου είναι-μα τι τύχη!- Έλληνας αρχιτέκτονας που ασχολείται με την φωτογραφία ως χόμπι. Κάνει διακοπές με τη μέλλουσα επίσης πλούσια και πετυχημένη μνηστή του. Αλλά παθαίνει την πλάκα του όταν με βλέπει άβαφη και αναμαλλιασμένη να κυνηγάω το σκύλο μου. Πάμε για καφέ και ως δια μαγείας τα μαλλιά μου είναι και πάλι υπέροχα. Είναι και αυτός φιλόζωος. Και με ερωτεύεται παράφορα. Στο 15ο επεισόδιο, μετά από ένα θυελλώδες πάθος χωρίζει τη μνηστή του και ζούμε στη συνέχεια τον έρωτα μας happily ever after…

Χμ, όχι αυτά δε θα μπορούσαν ποτέ να συμβούν σε μία Ελένη. Η Ελένη είναι μάλλον η λιγότερο όμορφη κολλητή της πρωταγωνίστριας Αγγέλας ή Ιόλης, διαλέξτε, ή στην χειρότερη η κερατωμένη μνηστή Ιάσονα (Έτσι λένε τους πρωταγωνιστές. Ιάσονα, Αλέξανδρο, Σόλωνα Κωνσταντίνο ΟΧΙ Κώστα) Και που θα παίζω δηλαδή σε σίριαλ με τέτοιο όνομα πολύ μου είναι…

Δεν υπάρχουν σχόλια: