Τρίτη, 17 Ιουνίου 2008

Εσείς τι θα τους λέγατε?

Πρόσκληση έλαβα από την amelie-Δήμητρα για ένα διαφορετικό παιχνίδι που εμπνεύστηκε. Να, λοιπόν οι όροι του παιχνιδιού:

1. Πάρε μια πένα

2. Βούτα την στο μυαλό σου

3. Γράψε τρεις προτάσεις που θα έλεγες μπροστά σε όλους τους λωποδύτες που μας κυβερνούν

4. Προσκαλέστε όσους θέλετε

Λοιπόν , εγώ θα έλεγα:
1.Θέλω επιτέλους ένα κοινωνικό κράτος που αναγνωρίζει τις ανάγκες των πολιτών του και να εξασφαλίζει εργασία υγεία και εκπαίδευση σε όλους του πολίτες. Και να μην με αναγκάζει στα 23 να σκέφτομαι να ξενιτευτώ για να ακολουθήσω το επάγγελμα που θέλω...
2. Προστασία του περιβάλλοντος ΤΩΡΑ!
3. Θέλω απαντήσεις για τα ομόλογα, τη Siemens, το Σκοπιανό, τις μίζες, (άντε και το DVD) κτλ κτλ από τον πρωθυπουργό που κρύβεται στη Ραφήνα ΤΩΡΑ!
και με τη σειρά μου καλώ τους

The Crosshair

Zalmoxis
Παρατηρητής.GR
να παίξουν

4 σχόλια:

Amεliε * Dήmηtρa είπε...

Πολύ ωραία τα λες! Ποιος μας ακούει!
Πάντως είναι καλή εκτόνωση!

Η Βελίκα είναι κομμάτι παραλίας (Αγιόκαμπος-Σωτηρίτσα-Βελίκα) του δήμου Μελιβοίας στο νομό Λάρισας! Είναι πολύ όμορφα. Τεράστια σε μήκος παραλία - λένε ότι είναι δεύτερη σε μήκος μετά την Κυανή Ακτή.

Αα, και το παιχνίδι δεν ήταν δικιά μου έμπνευση αλλά της άλλης Αmelie

Amεliε * Dήmηtρa είπε...

Να σε ρωτήσω κάτι άσχετο. Τον τίτλο του blog πως τον εμπνεύστηκες;

Lela είπε...

κάθε χρόνο,την ημέρα της πρωτοχρονιάς συνηθίζουμε να πέρνουμε αποφάσεις- τις οποίες σπάνια τηρούμε. η δική μου πρωτοχρονιάτικη απόφαση
(new year's resolution στα αγγλικά) ήταν να αρχίσω ένα ιστολόγιο. Και γνωρίζοντας ότι και εγώ είμαι αναβλητικός τύπος είπα να προκαλέσω τον εαυτό μου να κάνει κάτι. Προς το παρόν δεν έχω σταματήσει να γράφω...

Lela είπε...

Παίρνουμε εννοούσα