Σάββατο, 21 Ιουνίου 2008

Noise...


Είναι απίστευτη γαιδουριά να βάζεις την μουσική στο τέρμα, να σε ακουεί όλη η γειτονιά, ειδικά καλοκαιριάτικα που οι μπαλκονόπορτες είναι ανοιχτές(οι μπαλκονόπορτες των καημένων σαν και εμένα που δεν έχουν air-condition). Ειναι αγένεια και ηχορύπανση και μου έχουν σπάσει τα νεύρα με τους μ@λ@κ3%$# τους γείτονες μου. Δηλαδή αν βγω και φωνάζω σαν την τρελή να φωνάζω ότι θέλω ησυχία γιατί διαβάζω το τελευταίο μάθημα μου για πτυχίο θα είμαι υπερβολική? Γιατί σε αυτή την χώρα δεν μπορεί ο κόσμος να καταλάβει ότι δεν ειμαι υποχρεωμένη να ακούει τη μουσική που ακούει στη διαπασών, τα φυντάνια του να κλαψουρίζουν και να τσιρίζουν σαν δαιμονισμένα, τα κακαρίσματα της κάθε κατίνας που κουτσομπολεύει, να μυρίζω τις χαλασμένες εξατμίσεις, να ακούω τον ήχο των air-condition, να βλέπω τα σκουπίδια στις παραλίες, τις γόπες τους στο δρόμο, τα σκατά από τα σκυλιά τους στα πεζοδρόμια(στα ίδια πεζοδρόμια που παίζουν τα παιδιά τους), να μυρίζω ότι στο διάολο έχουν μαγειρέψει κοκ...
Τους έχω βαρεθεί τους απαίδευτους και αγράμματους νεοέλληνες και την Μπανανία που έχω γεννηθεί, Άι σιχτίρ θέλετε να λέγεστε και Ευρωπαίοι....

2 σχόλια:

kostas είπε...

και σε μενα διπλα ειχε ενα γαμο... επηξα στα κλαρινα και τα μπουζουκια. ευτυχως παντρευτηκαν και σκασανε επιτελους

Απλός πολίτης είπε...

ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΧΩΡΙΣ ΕΥΡΩ, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ. (ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ-ΕΥΡΩ=? )