Τετάρτη, 2 Ιουλίου 2008

Οχι άλλο κάρβουνο

Η τηλεοπτική σεζόν τελειώνει σιγά σιγά, οιπερισσότερες εκπομπες κατεβάζουν ρολά και σαν τηλεθεατής που σέβεται τον εαυτό του έχω να κάνω κάποιες προτάσεις! έχω δει τοοοοοση τηλεόραση στη ζωή μου που πραγματικά πιστεύω ότι δικαιούμαι να έχω άποψη

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩ :

1. Τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και το κάθε καχέκτυπο του "καλόυ παιδιού" (βλέπε Κωνσταντίνο Αγγελίδη , Θανάση Πατρα)
2. Τον Ανδρέα Μικρούτσικο. Από τότε που ήμουν μικρή τον θυμάμαι να παρουσιάζει εκπομπές, Βαρετά. Ίσως αν παρουσίαζε ξανά trash εκπομπές με κτηνοβάτες και μοιχους ... Δεν ξέρω μου έχει λείψει το μαλλιοτράβηγμα...
3. Τον Θοδωρη Ρακιντζή, Δηλαδή πραγματικά αυτοι εκεί στο Star γελάνε με τις κρυάδες που λέει? Ο άνθρωπος είναι ότι πιο γλοιώδες και ανοστο έχω δει...
4. Και τωρα που θυμηθηκα Star, με αυτό το νεανικό δελτίο τι θα γίνει? Για πόσο θα πρέπει να ανεχτώ τους αγράμματους, ηλιθιους που αυτοαποκαλούνται ρεπόρτερ( σε πιο ξεχασμένο ΙΙΕΚ άραγε έχουν πάει?) να βγαίνουν με το κατακαημένο παλούκι στο χέρι και να κράζουν τη τάδε μοντέλα που πετάει κοτσάνες. Ψυχραίμια Χριστιανοί οι δικές σας κοτσάνες σκοτώνουν ελέφαντα... Νισάφι πια με τον κάθε άσχετο (συμπεριλαμβάνω και την αρχοντομουτσουνάρα μου)
5. Τις εκπομπές τύπου Θέμου κ τον θέμο μαζί. Ασ δείχνουν μόνο τα βιντεάκια. Στην τελική για τα βινεάκια το παρακολουθεί ο κόσμος...
6. Τις τηλεοπτικές γλάστρες μοντέλα τραγουδίστριες παρουσιάστριες.
7. Μεταγλωτισμένα βραζιλιάνικα-μεξικάνικα. Αν θέλετε κύριοι να τα προβάλετε μην τα μεταφράζετε. Χάνεται η μαγεία.
8. Επαναλήψεις από αποτυχημένα σήριαλ του χειμώνα.Δεν τα ειδαμε τότε γιατί να τα δούμε τώρα? Μπόρει να ναι καλοκαίρι αλλά δε έχουμε την οικονομική δυνατότητα να πάαμε διακόπες όλη την ώρα. Υπάρχουν άνθρωποι που ΚΑΙ το καλοκαίρι βλέπουν τηλεόραση.
9. Απογευματινές καθημέρινές σειρές χωρίς έμπνευση
10. Μεσημεριανά χωρίς κουτσιομπολιό
11. Τα μεταγλωτισμένα "νεανικα μεξικάνικα" της ΕΤ1. (τσικιτιτας, ροζαλίντα, ανυπότακτες καρδίες) Δωστε κανένα φράγκο παράπανω και αγοράστε κάτι καλό.
12. Τη διαφήμιση του Slim Waist Extra.
13. Αδελφές Μαγγίρα
14. Άννα Δρούζα.... Που αν δω μπροστά μου αυτόν που την πήρε στην ΕΤ και την ανέστησε και την έκανε άνθρωπο θα τον φτύσω τον μ@%$%$@
15. Τον Αυτιά, τον Καμπουράκη, τον Χίο και τον Παπαδάκη

ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ

1. Επαναληψη "απαράδεκτους","τρεις χάριτες", "εκμέκ παγωτό" και γενικά όλα τα παλιά σηριαλ του MEGA. και "μεν και δε"
2. Σοβαρά τώρα θέλω να ξαναδώ την "Αιθουσα του θρόνου επανάληψη. Από τις καλύτερες σειρές. EVER.
3. Μουσικές εκπομπές-όχι για μπουζούκια
4. Ποιοτικά κινούμενα σχέδια- ίσως τα κλασικά Disney , Looney tunes, Candy Candy, Sailor moon κοκ. Αυτά τα καινούργια δεν έχουν μαγεία. Νομίζω μετά τα Πόκεμον χάλασε η δουλειά...
5. Κατά γενική ομολογία η Λαμπίρη έχει χαλάσει. Που ναι η παλια κλασική και πετυχημένη trash θεματολογία που όλοι γνωρίσαμε και τόσο αγαπήσαμε? Επίσης θέλω πάλι την κλασική κουτσομπόλα Τατιάνα-αυτό το τύπου OPrah είναι βαρετό.
6. Θέλω περισσότερα παρατράγουδα και Jetaim και Χρυσό κουφέτο άμα λάχει. Ειδικά εκεί που βγαίνουν κάτι καημένοι και λένε τα προβλήματά τους Κυριακή μεσημέρι.. Όλα τα λεφτά. ΝΑΙ ειμαι σκουπίδι, ειμαι τηλεκανίβαλος, ειμαι αναίσθητη, είμαι ότι θέλετε ΑΛΛΑ τουλάχιστον εγω το παραδέχομαι. Δεν ανοίγω κρυφά την τηλεοραση μου και υποκρίνομαι ότι δεν βλέπω κουτσομπολίστικα. Αφού βλέπω! Γιατί να το αρνηθώ? Επιτέλους ας απενεχοποιήσουμε την ελαφρότητα!
7. Θέλω επανάληψη Rubi(μεξικάνικη σειρά στον ALPHA) και "Το μικρό σπίτι στο λιβάδι". Επίσης στην ΕΤ1 έπαιζε ένα καλό Βραζιλάνικο:"Τα μυστικά της Αμμου"χωρίς μεταγλώτιση, με πολύ καλό σενάριο και ερμηνείες. (Παραδόξως τα Βραζιλιάνικα σήριαλ είναι πολύ καλύτερα από τα Μεξικάνικα)
8. Θέλω να δω τη "Λαμψη" Από την αρχή
9. Τις ΘΕΕΣ Δήμητρα Παπαδοπούλου, Αννα Παναγιωτοπούλου, Ελένη Ράντου, Ντινα Κώνστα, Κατιάνα Μπαλανίκα, Μαρία Καβογιάννη , Καιτη Κωνσταντίνου, Τζόυς Ευείδη, Μινα Αδαμάκη, Νένα Μεντή, Ελένη Καστάνη και πόλλές άλλες που αυτή τη στιγμη δεν μπορώ να θυμηθώ. Αυτές είναι κωμικοί ηθοποιοί, που μπορούν να υποστηρίξουν και δραματικους ρόλους. όχι σαν κάτι τσοκαρα που το μόνο που τους νοιάζει είναι η ανταύγεια κ οι κοιλιακοί....
10. Από τις "καινούργιες" λατρεύω Βασιλική Ανδρίτσου,Θεωδόρα Βουτσα, Μαρία Ανδρούτσου, Δάφνη Λαμπρόγιαννη!
11. Φωτη και Μαρία όπως ήταν παλιά, γιατί το χουν χάσει τελευταία...
12. Ελεωνόρα Μελέτη. Ειναι έξυπνη, όμορφη, συμπαθητική, και καλή κοπέλα και πιστεύω ότι την έφαγαν οι κακές οι γλώσσες. Δωστε της μία ακόμη ευκαιριά!!!!
13.Ωραίες διαφημίσεις!

Αυτά προς το παρόν!
(Συγχωρήστε με για τα ορθογραφικά
)

Δεν υπάρχουν σχόλια: