Τρίτη, 8 Ιουλίου 2008

Ναι.... καλά....

Είμαι μεσημέρι, μόλις έχω δώσει μάθημα. Γυρνάω σπίτι ανοίγω την τηλεόραση και βλέπω αυτή τη διαφήμιση:

Πάνω σε ένα τραπέζι στην παραλία έχει ένα μπολ παγωτό και ακούγεται μια αισθησιακή+ναζιάρικη+παιχνιδιάρικη φωνή:
"Φέτος το καλοκαίρι τίποτα δεν θα χαλάσει την γραμμή σου" Και μπροστά από το παγωτό μπαίνει ένα κουτί με bars δημητριακών. Ναι καλά! θα αφήσω εγώ το παγωτό μου για να φάω ένα τοσοδούτσικο άνοστο κομμάτι με δημητριακά ολικής αλέσης! (ολικής αλέσεως? που ακούστηκε αυτό το πράγμα μα καλά ποιος τρώει αυτές τις αηδίες?Που ανά 100 gr τα δημητριακά έχουν περισσότερες θερμίδες από το παγωτό!)

Άσε πια και με τη διαφήμιση με τις δίμετρες κουκλάρες με τα μικροσκοπικά κόκκινα μαγιώ που προχωρούν ανέμελα στο μετρό, το σουπερμάρκετ, τη δουλειά. Και εγώ αν αντικαταστήσω 2 γεύματα την ημέρα θα γίνω δηλαδή σαν και αυτές. Και έστω ότι χάνω τα 8 παραπανίσια μου κιλά που έχουν καβατζωθεί τα τελευταία 6 χρόνια(γ*&*% την φοιτητική ζωή και τα delivery) αυτά τα κωωλοδημητριακά θα με κάνουν 1,80 με λεία μακριά μαλλιά και άψογο δέρμα???? Μη μασάτε ρεεεε!

Ή μάλλον μασάτε αλλά πιο ενδιαφέροντα φαγητά! πχ φρούτα, λαχανικά, λιώστε και λίγο γυμναστήριο, πιείτε και λίγο παραπάνω νερό και μετά από 5-6 μήνες ίσως γίνετε μοντέλα. Θαύματα δεν γίνονται σε 2 βδομάδες με λίγα δημητριακά....

(το blurring στη φώτο σαν σκέψη δεν είναι πολύ επαγγελματικό? όχι παίζουμε!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: