Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2008

Απορία εβδομάδας Νο2

Από τοτε που έκανα post για την Τζούλια Αλεξανδράτου έχω την εντυπωση ότι αυξάνονται τα views μου... έχει γούστο να ευθύνεται αυτό...?
(Έφη Θώδη, Σάσα Μπάστα, Ανδρέας Ευαγγελοπουλός, Καραμανλής Βουλγαράκης, Παπανδρέου Βουλγαράκης, Βατοπέδι, Ρουσόπουλος , Μπεζεντάκου , Εφραίμ , Λαζόπουλος, Έφη Σαρρή, Λαμπίρη, Τατιάνα Εφη Θώδη, Σασα Μπάστα, Ανδρέας Ευαγγελόπουλός, Καραμανλής Βουλγαράκης, Παπανδρέου Βουλγαράκης, Βατοπέδι , Ρουσόπουλος , Μπεζεντάκου,Εφραίμ , Λαζόπουλος, Εφη Σαρρή, Λαμπίρη, Τατιάνα Εφη Θώδη, Σασα Μπάστα, Ανδρέας Ευαγγελόπουλός, Καραμανλής Βουλγαράκης, Παπανδρέου Βουλγαράκης, Βατοπέδι , Ρουσόπουλος , Μπεζεντάκου, Εφραίμ , Λαζόπουλος, Εφη Σαρρή, Λαμπίρη, Τατιάνα ) Τόσα ονόματα όλο και κάποιος θα ψαρώσει ξανά......
Χε χε χε χε

4 σχόλια:

e-ιωάννης είπε...

Πρωτη φορα επισκεπτομαι το site σου,και εχω να πω το εξης:
σημασια εχει εσυ πως βλεπεις τον εαυτο σου,και οχι πως σε βλεπουν οι αλλοι...
η σιγουρια και η αυτοπεποιθηση ειναι βασικα οπλα επιβιωσης...

e-ιωάννης είπε...

Τουλαχιστον ετσι λενε οι συναδελφοι σου οι ψυχιατροι...
εγω ειμαι απλα μαθητης δικος τους και φανατικος μαλιστα σε τετοιο βαθμο που μονο φαρμακα δεν γραφω...

Lela είπε...

e-ιωαννη οταν λέω πως "ο καθένας σε βλέπει και σε κρίνει όπως αυτός θέλει" εννοώ ότι δε θέλω να προκαταβάλω τον άλλο στην αποψη που σχηματίζει για μένα. όπως άλλωστε δε με ενδιαφέρει να αλλάξω το πως με βλέπουν οι άνθρωποι γιατί η εμπειρία μου μου δείχνει πως ποτέ δε θα μπορέσω να "ικανοποιήσω" τους αλλούς και να τους αρέσω παρά μόνο όταν προσαρμοστώ στην εικόνα που αυτοί εξαρχής σχηματίζουν για μένα. Πόσο μάλλον στο Internet οπού οι υπόλοιποι με γνωρίζουν μόνο μέσα από τα post μου, και βλέπουν ένα κομμάτι του ευατού μου. Σχόλια και παράτηρησεις είναι όμως πάντα ευπρόσδεκτα!

e-ιωάννης είπε...

Εχεις απολυτα δικιο.