Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2008

Σαββατοκύριακο στη Νικήτη

Έκθεση: Πως πέρασα το σαββατοκύριακο

Αυτό το σαββατοκύριακο ξεσπιτώθηκα γιατί ο αδερφός μου έκανε πάρτι. Πήγαμε στη Νικήτη για να κοιμηθούμε εκεί με τον Κωστάκη. Ο Κωστάκης είναι πολύ καλός και με άφηνε να παίζω με το καινούργιο του PSP. Ήταν πολύ ωραία! Έπαιξα Tekken- the dark resurrection και έγινα πολύ καλή! Πήρα τη Lili ( κόρη πλούσιου μεγιστάνα των πετρελαίων) και εδειρα πολύ κόσμο... Ήμουν πολύ καλή και ας έπαιζα πρώτη φορά Είδαμε και τηλεόραση όσο θέλαμε, χωρίς να μας κάνει παρατήρηση κανένας.
Την Κυριακή κάναμε βόλτα στην παραλία και κατά λάθος έσκισα το τζίν μου όταν πήγα να ανέβω σε μια γέφυρα Και στεναχωρήθηκα. Αλλά μετά είδα κάτι γάτες και τις έβγαλα φωτογραφίες και χάρηκα Το μεσημέρι φάγαμε καλαμαράκια και σοτέ μανιτάρια εγώ, ο Κωστάκης γαρίδες. Γυρνώντας είδα και έναν σκύλο και τον έβγαλα και αυτόν φωτογραφία. Μετά είδα πάλι τηλεόραση όοοοσο ήθελα!
Γενικά περάσαμε πολύ ωραία και δυστυχώς έπρεπε να γυρίσουμε το βράδυ γιατί έχουμε δουλείες αυριο..

2 σχόλια:

e-ιωάννης είπε...

Μπραβο !
παντα τετοια,να περνας ωραια.
παντως βλεπω οτι και εσυ παιδιαριζεις οπως και εγω καποιες φορες...μαλλον δεν θελουμε να μεγαλωσουμε ε ? τι λες ?

Lela είπε...

kai pios thelei....