Σάββατο, 6 Ιουνίου 2009

Αύριο ψηφίζουμε!

Αύριο ψηφίζουμε! και είμαι πολύ ενθουσιασμένη, πάντα μου άρεσαν οι εκλογές. Από το δημοτικό και το λύκειο , 6 χρόνια στη σχολή, εθνικές, ευροεκλογές, ποτέ δεν τις χάνω! Εν αντίθεση με τον περισσότερο κόσμο που τις αποφεύγει και τις βαριέται για μένα οι εκλογές είναι η μοναδική δυστυχως ευκαιρία για να συμμετέχω στην δημοκρατική διαδικασία. Και εν αντιθέσει με αυτούς που θεωρούν ότι είναι μάταιο, ότι κανένα κόμμα δεν τους εκφράζει και οτι είναι "μέσο να στείλουν ένα μήνυμα" δε με νοιάζει!
Αν θεωρείς ότι οι εκλογές είναι μάταιες, συγχαρητήρια γιατί σε έχουν πείσει τα ΜΜΕ με την προπαγάνδα τους να γίνεις ένα ακόμα άβουλο ον.... Δεν είμαι τυχαίο ότι τα Αμερικανάκια έχουν τεράστιο ποσοστό αποχής. Αρνούμαι να δεχτώ ότι τίποτα δεν αλλάζει, ότι οι αγώνες είναι μάταιοι και την έννοια του συστήματος.Εμεις είμαστε το σύστημα και για να είναι έτσι τα πράγματα μάλλον μας βολευει ακόμα να είναι και δεν αντιδρούμε.Οταν το ρουσφέτι μας εξυπηρετεί καλά είναι ε?
Αν θεωρείς ότι κανένα κόμμα δεν σε εκφράζει... ψάξε ανάμεσα στους τοπικούς εκπροσώπους σου, γνώρισε τους, συζήτησε μαζί τους-καποιος θα σου κάνει κλικ, δες τη λίστα με τα μικρότερα κόμματα, εν ανάγκη.. ΠΟΛΙΤΕΥΣΟΥ εσύ για να δούμε άσπρη μέρα...
Η αποχή δεν στέλνει μήνυμα Ισα ίσα διευκολύνει τα μεγαλύτερα κόμματα να βγάλουν αποτέλεσμα που τους συμφέρει. Γιατί οι φανατικοί οπαδοί ΘΑ ψηφίσουν. Οι αναποφάσιστοι και οι επαλλάσσοντες δεν θα ψηφίσουν, αυτοί που στις ευροεκλογές ψηφίζουν μικρότερα κόμματα γιατί δεν παίζει το ρουσφετάκι ή η υποχρέωση να ψηφίσουν μεγάλο κόμμα. Λες και εμείς ζούμε σε άλλο κόσμο...
Το μόνο που με ενοχλεί φέτος είναι ότι κανείς δε μιλάει για το πρόγραμμα που έχει για την Ευρώπη αλλά αντιμετωπίζουν τις ευροεκλογές σαν πρόβα τζενεράλε για τις εθνικές εκλογές
Όπως και να χει, εγώ αύριο θα πάρω το λεωφορειακι μου, θα κάνω ένα ωραιότατο 2 ωρο ταξίδι μέχρι τη γενέτειρα και θα ασκήσω το εκλογικό μου δικαίωμα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: