Τετάρτη, 6 Ιανουαρίου 2010

Να τι παθαίνεις όταν δεν τρως....

Λατρεύω το Διαδίκτυο, οι γνώσεις οι πληροφορίες τα blogs οι ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες, τα site με λίστες, αστεία εικόνες, βίντεο.. Είναι μία άλλη ζωη που πραγματικά μπορείς να χωθείς και να μη θες να σηκωθείς από το PC (η Mac για τους pretentious douches) . Ναι το πιστεύω καμιά φορά, η προσωπική επαφή είναι υπερεκτιμημένη. Όταν κάθεσαι με κάποιον και δεν έχεις τίποτα να πεις, αλλά ίσα ίσα νιώθεις και την υποχρέωση να σαι ευγενικός και ενδιαφέρον για να κυλάει η συζήτηση, όταν είσαι σε ένα μπαρ γεμάτο κόσμο και βρωμάει τσιγαρίλα και δεν μπορείς να κουνηθείς,ούτε καν το ποτό σου δεν είναι της προκοπής και δεν υπάρχει και κανένας ωραίος γκόμενος τουλάχιστον να χαζέψεις λίγο βρε αδερφέ καλύτερα είναι? ΟΧΙ φυσικά! Για να μην αρχίσω να σχολιάζω τη βαρετή δουλειά, τους βαρετούς γνωστούς με τα ελάχιστα ενδιαφέροντα και τις κότες που μιλάν για ρούχα, γκόμενους που δεν τους δίνουν σημασία και χαζοχιτάκια... Εγώ σε ποιον να μιλήσω όταν ανακαλύπτω ένα γαμάτο site ή μια τέλεια άχρηστη πληροφορία, ή όταν με πιάνουν οι κρίσεις απαισιοδοξίας , καλή ώρα και βρίζω αβέρτα? (αν και επειδή δεν έχω φάει ακόμη μεσημεριανό ο εκνευρισμός οφείλεται μάλλον στο χαμηλό ζάχαρο στο αίμα.... Χι χιχι τζάμπα το πτυχίο?)

Τρελαίνομαι όταν η απάντηση ορισμένων όταν τους μιλάω για το πόσο λατρεύω να κάθομαι μόνη μου στον υπολογιστή και να διαβάζω rss στο Google reader ( αντε να τους εξηγήσεις πρώτα τι είναι το Google reader) είναι για το πόσο επικίνδυνοι ειναι οι υπολογιστές και για τον εθισμό στο Διαδίκτυο και πόσο βλαβερό ειναι για την υγεία και με κοιταν λυμημένα που κάνω τόσο κακό στον εαυτό μου! ΕΛΕΟΣ... Θα πρεπει να νιώθω δυστυχισμένη που μεσα σε δευτερόλεπτα μπορώ να απαντήσω σε κάθε μου απορία? Που μπορώ να δω το ηλιοβασίλεμα σε κάθε γωνιά του κόσμου χωρίς να κουνηθώ από την καρέκλα μου? Που μιλάω σε φιλους μου από το εξωτερικο ταυτόχρονα? Που 10 λεπτά να μπω στο digg έχω βρει 20 διαφορετικα ενδιαφέροντα νεα (οκ ενδιαφεροντα για μένα έστω...? Και όλα αυτα από μένα που είμαι αρχάρια ακόμα. Διαβάζω σε Blogs η σε αρθρα για ανθρωπους με τόσο διευρυμένους ορίζοντες και ζηλέυω με την καλή έννοια... Και θα κάτσει να με κρίνει ο κάθε ασχετος για αυτό? Μη χέσω..Που πραγματική ζωή θεωρεί ότι είναι να βγαίνει στα τριτοκοσμικά μπαράκια της Ελλάδας, να χαλάει το μηνιάτικο σε φθηνόρουχα και αξεσουάρ, να γελάει με το Λακη το Γλυκούλη, να βλέπει ειδήσεις στο Σταρ και να θεωρεί υπέρτατο κατόρθωμα να ανεβάσει στο Facebook την φώτο από τη σουπερ-ντουπερ-ουαου χθεσινοβραδινή έξοδο? και εγώ βγήκα στο ίδιο μαγαζί τις προάλλες γιατί δεν πέρασα τοοοόσο γαμάτα?

Αν αυτό είναι πραγματική ζωή να το βράσω.... Και καμιά φορά λυπάμαι που δεν μπορώ να ταξιδέψω σε όλα αυτά τα μέρη που βλέπω ή να διαβάσω ή να ακούσω όλα όσα θα ήθελα, ή να έχω την οικονομική δυνατότητα να κάνω αυτά που φαντάζομαι. Το μόνο αρνητικό από την πλοήγησή μου στο Διαδίκτυο είναι το αίσθημα αοριστίας και ανικανοποίητου (καλή ώρα) που μου αφήνει μετά από λίγο... Αλλα ειναι σιγουρα καλύτερο από το κενό που νιώθω όταν είμαι έξω στον "πραγματικό κόσμο". Λες να χουν δίκιο, τελικά μήπως δε ζω?

1 σχόλιο:

semianasasouxwraw είπε...

Δε σε κατηγορώ για το ότι λατρεύεις το διαδίκτυο και το Mac σου αλλά ναι δυστυχώς η ευτυχώς ο πραγματικός κόσμος είναι εκεί έξω. Όσες εικόνες κι αν δεις σε όσα ηλιοβασιλέματα κι αν ταξιδέψεις όταν είναι μπροστά στην οθόνη εκπληρώνεις μία από τις 5 αισθήσεις και ελάχιστα συναισθήματα από όσα θα σου προσέφερε κάτω υπό τις πραγματικές συνθήκες.
Το παν είναι στιγμές. Αν δε σε γεμίζει το club ή δεν είσαι σε τέτοιο mood τότε σήκω από την οθόνη, ξεκόλλησε τα δάχτυλά σου από το πληκτρολόγιο και ζήσε έξω από αυτή την οθόνη. Δεν ξέρω αν περνάς φάση ή απλά λατρεύεις τον υπολογιστή σου αλλά δε σου προσφέρει σίγουρα ότι ο κόσμος όλος. Αντί να χάνεσαι λοιπόν σε ηλιοβασιλέματα που ούτε να τα νοιώσεις μπορείς, ούτε να ακούσεις, ούτε να τα μυρίσεις ούτε να σε θαμπώσουν από τον ήλιο τους ακόμη κι αν βρίσκονται σε κάθε γωνιά του κόσμου βρες το σημείο που θα σου προσφέρει το ένα και μοναδικό στην πόλη που ζεις. Θα γνωρίσεις ανθρώπους που θα σου πούνε "θα σε πάω σε μέρη που δεν ξέρεις κι έχω πάει" εσύ τι θα απαντήσεις ?
"μισό λεπτό να ανοίξω το MAC να σου δείξω τα δικά μου" ?
Καλή σου μέρα~