Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

Καθοδόν

Εγω: στα κτελ παρακαλώ!
Οδηγός ταξί: ποια κτελ
εγώ: ε τα κτελ, τι εννοείται;
οδηγός ταξί: υπάρχουν κ τα κτελ χαλκιδικής
εγώ: ε τα κτελ μακεδονία... Τα κανονικά...
Οδηγός ταξί: τα αλλά δηλαδή δεν είναι κανονικά; (με μειδίαμα)
εγώ: χι χι χι χι

ο καφές στον τερκενλη είναι απογοήτευση... Ένα νεαρός πιο πέρα παίζει αυτα τα ηλεκτρονικα σε οθόνες που βάζεις κέρμα. "υπάρχουν άνθρωποι που παίζουν ακόμη με αυτα;" αναρωτιέμαι... "υπάρχουν άνθρωποι που περιμένουν να πιουν καφέ της προκόπης στα κτελ;" θα μου απαντήσεις.:)

το fashion tv έχει επίδειξη paul frank, τα μοντέλα είναι τόσο rawk.. Τινάζουν όλο χάρη το μακρύ ίσιο rawk μαλλί τους...
Ένας παππούς δίπλα κοιτάει τι κοιτάω στην τηλεόραση...

"μη φωνάζετε σας παρακαλώ" λέει ο οδηγός του λεωφορείου... Όντως η ρώσοθεία που κάθεται στη θέση 2 σκουζει στο κινητό χωρίς λόγο.Να πεις ότι μαλώνει χαλαλι της.

Άντε καλό μου ταξίδι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: